مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-26اقتصادي

شکست یک تجربه خصوصی در حوزه تئاتر کودک/ کرونا «توانش» را تعطیل کرد


مدیر مرکز تئاتر «توانش» با اشاره به مشکلاتی که بحران کرونا برای فعالیت این مجموعه به وجود آورده است، اعلام کرد که مجبور به تعطیلی این مرکز اجرا و آموزش تئاتر کودک و نوجوان شده اند.

- مدیر مرکز تئاتر توانش با اشاره به مشکلاتی که بحران کرونا برای فعالیت این مجموعه به وجود آورده است، اعلام کرد که مجبور به تعطیلی این مرکز اجرا و آموزش تئاتر کودک و نوجوان شده اند.

داوود زارع مدیر مرکز تئاتر توانش درباره ویژگی های این مرکز و مشکلاتی که با شروع بحران کرونا با آن روبرو شده است به خبرنگار مهر گفت: حدود 2 سال است که مرکز تئاتر توانش را که مرکزی تخصصی برای آموزش و اجرای آثار کودک و نوجوان است، راه اندازی کرده ایم که شامل آموزشگاه و موسسه ای برای تولید و اجرای آثار کودک و نوجوان می شد.

وی ادامه داد: از آنجا که مرکز تئاتر کودک و نوجوان محدود به تالار هنر و مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله می شود و چون این مراکز در مرکز شهر هستند ممکن است رفت و آمد برای والدین را سخت کند، بنابراین زمانی که تصمیم به راه اندازی این مرکز گرفتیم، تلاش داشتیم مکانی را برای این موسسه انتخاب کنیم که به دور از مرکز شهر و در منطقه ای باشد که کمتر مراکز تئاتری به خصوص برای حضور کودکان و نوجوانان در آن وجود دارد از همین رو بین مناطقی چون ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست یک تجربه خصوصی در حوزه تئاتر کودک/ کرونا «توانش» را تعطیل کرد

شکست یک تجربه خصوصی در حوزه تئاتر کودک/ کرونا «توانش» را تعطیل کرد