مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:502020-05-26ورزشي

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای استفاده از اسم رسانه ای «پرسپولیس»


باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالان حوزه رسانه ای در عرصه های مختلف با اسم این باشگاه باید نسبت به دریافت مجوز بهره برداری از این باشگاه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بی تردید، پرطرفدارترین تیم، پر مخاطب ترین نیز به حساب می آید.

همین مساله باعث ظهور و حضور رسانه های رسمی و غیر رسمی هواداری در عرصه مطبوعاتی و دیجیتال، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است.

این باشگاه ضمن ارزش نهادن به فعالیت روزنامه ها، سایت ها، کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی که در قامت هواداری و حمایت از تیم محبوب خود فعالیت می کنند، اعلام و تاکید می نماید؛ غیر از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کانال رسمی باشگاه پرسپولیس در تلگرام، صفحات اختصاصی خود در توییتر و اینستاگرام و اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، هیچ ارگان رسانه ای رسمی دیگری در قالب جراید، سایت های خبری، کانال های تلگرامی، توییتر و اینستاگرام ندارد.

بر همین اساس، همان گونه که در سنوات گذشته در قالب اطلاعیه ها و بیانیه ها اعلام شده بود، فعالیت رسانه ای مکتوب، دیجیتال و صوتی و تصویری یا هر عنوان دیگری تحت نام گذاری پرسپولیس فقط با دریافت مجوز رسمی از سوی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امکانپذیر است و در غیر این صورت، گذر از حقوق قانونی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای استفاده از اسم رسانه ای «پرسپولیس»

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای استفاده از اسم رسانه ای «پرسپولیس»