مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:352020-05-26ورزشي

تست کرونای شهر خودرویی ها منفی است


پاسخ آزمایشات کرونا به دست ما رسید و بر این اساس تمامی تست ها منفی اعلام شد، اما دو نفر از اعضای باشگاه بعد از انجام تست با علایم بالینی روبه رو شدند که اقدامات پیشگیرانه برای آن ها در نظر گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، مجید زاده رحیم اظهار کرد: بنابر اعلام سازمان لیگ مبنی بر تست گیری از اعضای باشگاه های فوتبال، با هماهنگی انجام شده گروهی از پزشکان مجرب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در کمپ تمرینی شهرخودرو اقدام به تست گیری از اعضا این تیم شامل بازیکنان، کادر فنی، کادر رسانه و عوامل اداری باشگاه کردند.

پزشک تیم شهرخودرو ادامه داد: قرار بود جواب این تست ها دیروز به دست ما برسد که با توجه به تعطیلی عید فطر پاسخ آزمایشات امروز به دست ما رسید و بر این اساس تمامی تست ها منفی اعلام شد، اما دو نفر از اعضای باشگاه بعد از انجام تست با علایم بالینی روبه رو شدند که اقدامات پیشگیرانه برای آن ها در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: با مشاهده و بررسی علائم اعلام شده از سوی این دو عضو باشگاه سریعا آن ها را قرنطینه کردیم و در حال انجام اقدامات لازم برای انجام تست مجدد آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای شهر خودرویی ها منفی است

تست کرونای شهر خودرویی ها منفی است