مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-26اقتصادي

تجهیز رایگان تاکسی های رفسنجان به دستگاه کارت خوان


مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از نصب رایگانِ دستگاه کارت خوان در تاکسی های شهر رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از نصب رایگانِ دستگاه کارت خوان در تاکسی های شهر رفسنجان خبر داد.

محمدرضا سلمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 200 خودرو در بخش تاکسی و آژانس در شهر رفسنجان فعالیت دارند بیان کرد: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حل مشکل پول خرد تاکسی داران، طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ها با نصب دستگاه کارت خوان به صورت رایگان در این خودرو ها در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: کمتر از 20 درصد این خودروها در سال گذشته با پرداخت بیش از 10 میلیون ریال و خریداری دستگاه کارت خوان خودروی خود را به این سیستم مجهز کردند که با توجه به بحران کرونا و اینکه صاحبان این خودرو ها از ناحیه کرونا آسیب دیده اند و مشکلات مالی دارند تصمیم بر این شد که این طرح برای همه تاکسی داران رایگان اجرا شود و پولی از آن ها دریافت نشود.

سلمانی افزود: با رایزنی هایی که با بانک اقتصاد نوین انجام شد این بانک متقبل اعطای دستگاه رایگان به کلیه ناوگان حمل و نقل شد که تاکنون 500 خودرو با ارائه مدارک خودرو و مالک به بانک معرفی و این دستگاه را دریافت کردند و بقیه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز رایگان تاکسی های رفسنجان به دستگاه کارت خوان

تجهیز رایگان تاکسی های رفسنجان به دستگاه کارت خوان