مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-26سياسي

تقدیر رییس اتاق بازرگانی از تلاش های علی لاریجانی


رییس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به علی لاریجانی ضمن قدردانی از تلاش های او در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی، ابراز امیدواری کرد این الگوی همکاری قوه مقننه با اتاق ایران و فعالان اقتصادی تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، غلامحسین شافعی، با ارسال نامه ای به علی لاریجانی رییس سابق مجلس شورای اسلامی، از تلاش های قوه مقننه برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تصویب قوانینی از جمله بهبود مستمر محیط کسب و کار قدردانی کرده است.

شافعی در این نامه خاطرنشان کرده است: امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.

متن کامل نامه رییس اتاق ایران به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی ایران  سلام علیکم، احتراماً به نمایندگی از سوی اعضاء اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین فعالان اقتصادی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش های صادقانه و  بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در 12 سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس اتاق بازرگانی از تلاش های علی لاریجانی

تقدیر رییس اتاق بازرگانی از تلاش های علی لاریجانی