مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:362020-05-26سياسي

سه ویژگی مجلس دهم/ بیشترین آمار استیضاح مربوط به کدام دوره مجلس است؟


نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم از این مجلس به عنوان کم حاشیه ترین مجلس در سال های اخیر نام برد و گفت: مجلس دهم شورای اسلامی با شاکله ی سه جناح مختلف سیاسی، - ایسنا/سمنان نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم از این مجلس به عنوان کم حاشیه ترین مجلس در سال های اخیر نام برد و گفت: مجلس دهم شورای اسلامی با شاکله ی سه جناح مختلف سیاسی، کمترین حاشیه سیاسی را در بین مجلس های گذشته داشته است.

احمد همتی در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران در محل دفتر کاری خود گفت: مجلس دهم سه ویژگی ممتاز نسبت به ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی دارد، کم حاشیه بودن این مجلس، یکی از ویژگی های اصلی مجلس دهم بود، تقریباً سه جناح مختلف تحت عنوان فراکسیون امید، فراکسیون فدایی و فراکسیون مستقل در مجلس دهم وجود داشت، با این همه جناح بازی، حزب بازی و حاشیه های سیاسی این مجلس به مراتب کمتر بود.

وی افزود: توجه به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه نیز یکی دیگر از ویژگی های مجلس دهم بود، هر طرح و برنامه ای که در حمایت از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بود بدون هیچ گونه معطلی و پس از بررسی های سریع به تصویب می رسید.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه عدالت طلبی و شفافیت سازی را نیز به عنوان ویژگی سوم مجلس دهم عنوان کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز و ممتاز مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ویژگی مجلس دهم/ بیشترین آمار استیضاح مربوط به کدام دوره مجلس است؟

سه ویژگی مجلس دهم/ بیشترین آمار استیضاح مربوط به کدام دوره مجلس است؟