مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-26پزشكي

توزیع 3800 سبد حمایتی بین کودکان دارای سوء تغذیه در سمنان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در دو ماهه نخست سال جاری، سه هزار و 800 سبد حمایتی بین کودکان دارای سوء تغذیه در این استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، سیده فاطمه تقوی با بیان اینکه در دو ماهه نخست سال جاری طرح های خوبی برای رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد صورت گرفته است، اظهار کرد: یک هزار و 875 نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول و تحت حمایت کمیته امداد استان ساماندهی شده اند.

وی با بیان اینکه این طرح برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال اجرا می شود، تأکید کرد: ماهانه به صورت میانگین، 120 هزار تومان در قالب بن کارت به خانواده کودکان مشمول و نیازمند بابت تغذیه پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان افزود: بین این تعداد کودکان در سال جاری تاکنون سه هزار و 800 بسته غذایی توزیع شده و روند توزیع بسته ها تا پایان سال ادامه نیز دارد.

تقوی بیان کرد: والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را فروشگاه های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3800 سبد حمایتی بین کودکان دارای سوء تغذیه در سمنان

توزیع 3800 سبد حمایتی بین کودکان دارای سوء تغذیه در سمنان