مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:282020-05-26سياسي

محروم ماندن مسیر ورزنه به تالاب گاوخونی از آسفالت مطلوب/تاثیر در رونق گردشگری


عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان گفت: با اشاره به اهمیت تالاب گاوخونی و کویر ورزنه در رونق گردشگری منطقه، نیاز است جاده ورزنه به تالاب گاوخونی بازسازی و اصلاح شود.

- عبدالحسین میرمیران ورزنه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت تالاب گاوخونی در فلات مرکزی ایران اظهار داشت: تالاب بین المللی گاوخونی در فاصله حدود 140 کیلومتری شرق اصفهان و حدود 30 کیلومتری شرق شهر ورزنه واقع شده است.

وی افزود: تالاب گاوخونی به دلیل قرار گرفتن در مرز کویر از نظر اکوسیستمی نقش بسیار حساس و مهمی برای حوضه زاینده رود و استان های همجوار و ایران دارد.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان تصریح کرد: بند شاخ کنار آخرین بند رودخانه زاینده رود است و به علت خشکاندن رودخانه زاینده رود دو مزرعه شمال بند شاخ کنار و جنوب آن با مساحت یک هزار و 200 هکتار که از مرغوب ترین خاک کشاورزی جهت برداشت صیفی جات و پنبه بود خشکانده شد.

محروم ماندن مسیر ورزنه به گاوخونی از آسفالت مطلوب وی با اشاره به جاذبه گردشگری تالاب بین المللی گاوخونی گفت: سالهاست که مسیر ورزنه به تالاب گاوخونی از آسفالت گرم مطلوبی برخوردار نیست و در شرایط کنونی این جاده می تواند مانع از حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محروم ماندن مسیر ورزنه به تالاب گاوخونی از آسفالت مطلوب/تاثیر در رونق گردشگری

محروم ماندن مسیر ورزنه به تالاب گاوخونی از آسفالت مطلوب/تاثیر در رونق گردشگری