مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:282020-05-26سياسي

شهربازی 30 هکتاری در شیراز ساخته می شود


رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز از راه اندازی شهربازی 30هکتاری در شهرک انجیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سولماز دهقانی با اشاره به برگزاری یکصد و هشتمین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارتی شورا پیرامون بررسی ابعاد پروژه شهربازی بزرگ شیراز با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهری، تصریح کرد: پروژه شهربازی بزرگ شیراز در فضایی به وسعت سی هکتار در اراضی شهرک انجیره جانمایی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه که از جمله پروژه های اولویت دار شورای شهر و مجموعه شهرداری است، یک مجموعه عظیم تفریحی-تفرجی بوده و بازه گسترده ای از سرگرمی های هیجان انگیز را به شهروندان ارائه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه بناست معاونت شهرسازی و معماری ظرف مدت سه هفته نسبت به لکه گذاری سایت پلان شهربازی و تهیه طرح مجموعه اقدام کند، افزود: نتیجه اقدامات معاونت در قالب گزارش در اختیار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: در راستای تقویت محله محوری و ایجاد بسترهای مناسب فراغتی در سطح شهر 4 موقعیت مکانی دیگر برای اجرای شهربازی های کوچک مقیاس در شهر انتخاب شده است.

دهقانی دستور کار دوم این جلسه را مربوط به بررسی نهایی طرح گذر گوته (کوچه رندان) عنوان کرد که توسط اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی 30 هکتاری در شیراز ساخته می شود

شهربازی 30 هکتاری در شیراز ساخته می شود