مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:282020-05-26پزشكي

مشکل تامین آب شرب در روستاهای معمولان/ روستاییان از آب چشمه استفاده می کنند


اهالی برخی روستاهای این بخش در اوج ناباوری هنوز از آب چشمه که هیچ نظارت بهداشتی ندارد، مصرف می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، سیدحبیب الله موسوی امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختر اظهار داشت: در آستانه فصل تابستان و گرما روستاهای چم شهران،چم کبود، محمد آباد، برآفتاب غزال، ابراهیم آباد بخش معمولان مشکل آب آشامیدنی سالم دارند.

وی افزود: متاسفانه برخی از روستاهای بخش معمولان  در زمانی که معیار سلامت آب را بهداشت تعیین می کند مجبور به استفاده از آب ناسالم و غیربهداشتی چشمه هستند.

بخشدار معمولان گفت: چندین بار به صورت تلفنی و مکاتبه مشکلات ناشی از مصرف آب ناسالم اهالی این روستاها با رییس آب و فاضلاب شهرستان پلدختر مطرح شد که انتظار می رود نسبت به این مشکل در این منطقه پیگیری و رسیدگی لازم را داشته باشند و پیمانکار طرح آبرسانی به تعهد خود عمل کند.

وی افزود: بعضی زیرساخت های سایت سیل زدگان شهر معمولان مانند آب و فاضلاب و گاز با توجه به این که  برخی خانواده های سیل زده به این سایت منتقل شدند هنوز مشکل دارند.

موسوی یادآورشد با توجه به این که  قرارداد بنیاد مسکن اردبیل تا پایان خرداد ماه جاری در معمولان تمام و تسویه حساب می کند، انتظار می رود شرکت های آب و فاضلاب و گاز شهرستان تا حضور بنیاد مسکن در منطقه و قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب شرب در روستاهای معمولان/ روستاییان از آب چشمه استفاده می کنند

مشکل تامین آب شرب در روستاهای معمولان/ روستاییان از آب چشمه استفاده می کنند