مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-26سياسي

نحوه تعامل با دولت نکته مهمی در انتخاب ریاست مجلس است


منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: نکته مهم در انتخاب ریاست مجلس یازدهم این است که داوطلبان ریاست مجلس یازدهم چه نحوه تعاملی را با سال آخر دولت دوازدهم در نظر دارند، - حجت الاسلام حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص انتخاب رییس مجلس یازدهم اظهار داشت: به نظر می رسد دیدگاه داوطلبان ریاست مجلس یازدهم در خصوص چهار مسأله برای ابراز این مسؤولیت کلیدی نقش موثر داشته باشد و نکته اول از این چهار مسأله این است که آیا داوطلب ریاست مجلس قصد دارد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری آینده هم باشد یا چنین قصدی ندارد.

  منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر رییس مجلس یازدهم در سال اول، داوطلب ریاست جمهوری آینده هم باشد، خسارات جبران ناپذیری به مجلس یازدهم وارد خواهد کرد، زیرا سال اول مجلس به کشمکش های انتخاباتی ریاست جمهوری توسط این رییس مجلس خواهد گذشت و وقت مجلس تلف می شود.

  وی در ادامه عنوان کرد: همچنین هر اقدام به حق مجلس در مقابل دولت، سیاسی تلقی خواهد شد و در صورت رییس جمهور شدن این رییس مجلس، دیگر آن نظارت و برخورد مستقلانه مجلس با دولت شکل نخواهد گرفت.

  میرزایی تصریح کرد: دیگر نکته مهم در انتخاب ریاست مجلس یازدهم این است که داوطلبان ریاست مجلس یازدهم چه نحوه تعاملی را با سال آخر دولت دوازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تعامل با دولت نکته مهمی در انتخاب ریاست مجلس است

نحوه تعامل با دولت نکته مهمی در انتخاب ریاست مجلس است