مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-26اقتصادي

از ورود 4000 گردشگر به کبودراهنگ تا اعتراض علیصدری ها


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد: طی دو سه روز اخیر حدود 4000 هزار گردشگر وارد این شهرستان شده است.

- مهدی غلامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه غار علیصدر در چند روز گذشته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از مسافران میزبانی می کند، اظهار کرد: اداره بهداشت شهرستان نیز به طور مستقیم بر روند رعایت قوانین بهداشتی در غار نظارت کرده و با موارد احتمالی برخورد می شود.

وی با بیان اینکه فعلاً آمار بازدیدکنندگان غار علیصدر اعلام نشده است، گفت: در حال حاضر هتل علیصدر و مهمانپذیرهای داخل شهر فعال هستند و فعلاً اقامتگاه دیگری فعالیت نمی کند.

غلامی درباره نصب چادر در سطح شهرستان نیز بیان کرد: در مجتمع سیاحتی علیصدر مکانی برای نصب چادر وجود دارد اما به علت شیوع کروناویروس و اعمال موارد بهداشتی فعلاً ممنوعیت وجود دارد و در سطح شهر هم موردی وجود نداشته است.

وی درباره اعتراض کارکنان روستای علیصدر مبنی بر نبستن قرارداد یکساله این شرکت سیاحتی با آنها توضیح داد: این مشکل کلی گردشگری منطقه است، گردشگران علیصدر فصلی هستند و شرکت هم مواقعی که گردشگر هست، به نیروی کار موقت نیاز دارد که معمولاً کارکنان دارای قرارداد 6 یا 8 ماهه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورود 4000 گردشگر به کبودراهنگ تا اعتراض علیصدری ها

از ورود 4000 گردشگر به کبودراهنگ تا اعتراض علیصدری ها