مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-26سياسي

همه اعضای این خانواده خبرنگارند/ روایت احساس های متفاوت در یک خانواده رسانه ای


تلفیق احساس های متفاوت در خانواده رسانه ای بیانگر لذت ها، تلخی ها، خطرات، شیرینی ها، حساسیت ها و مشکلات تهیه، تدوین، ارسال و بازخورد های خبر است.

-   خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوادکوه به ارسال فیلم فروریختن ساختمان در شهر زیراب برای سال 1394 اشاره کرد که منبع رسانه های بین المللی شد و در کلاس های توجیهی اخبار صدا و سیما مورد استناد و مورد تشویق مدیران ملی و استانی صدا و سیما قرار گیرد و یا فیلم خبری سقوط سنگ در روستای پیت سرای سوادکوه در اولین روز نوروز امسال هم شایعات قربانیان آن حادثه را رد کرد و مورد استناد شبکه های مختلف داخلی و خارجی قرار گرفت و بازخورد گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

  خبرنگار سوادکوهی با اشاره به اینکه پرداختی های هر خبر یک دهم هزینه های تهیه و تدوین و ارسال خبر را جبران نمی کند و برای ارسال خبر از جیب هزینه می کنم و برای اینکه هزینه تصویربرداران را نپردازم از کمک همسر و فرزندانم استفاده می کنم.

ذاکری با بیان اینکه وضعیت معیشتی همکارانم که وضعیت مرا دارند مناسب نیست و با سیلی صورت خود را سرخ می کنیم و مدیران به همه خبرنگاران خصوصاً خبرنگاران شهرستانی صدا و سیما توجه کنند.

خبرنگار صدا و سیما در سوادکوه پسر بزرگش که تازه دانشجو شد را خبرنگار حرفه ای توصیف کرد و با بیان اینکه هر چند من قبل از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اعضای این خانواده خبرنگارند/ روایت احساس های متفاوت در یک خانواده رسانه ای

همه اعضای این خانواده خبرنگارند/ روایت احساس های متفاوت در یک خانواده رسانه ای