مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-26فرهنگي

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» تا 20 خردادماه


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان با اشاره به ارسال 140 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد»؛ از تمدید مهلت شرکت در جشنواره تا 20 خردادماه خبر داد.

- خرم آباد- مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان با اشاره به ارسال 140 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی بوی بهار می رسد ؛ از تمدید مهلت شرکت در جشنواره تا 20 خردادماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیانوش کشوری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انتشار فراخوان جشنواره ادبی بوی بهار می رسد از پانزدهم فروردین ماه سال جاری تا کنون در مجموع حدود 140 اثر در دو بخش شعر و داستان در گروه های سنی مختلف به دبیر خانه جشنواره رسیده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را پاسداشت تلاش ها و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف با رویکرد فرهنگی هنری دانست.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می شود.

کشوری همچنین امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» تا 20 خردادماه

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» تا 20 خردادماه