مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-26اجتماعي

جاده هایی که در سیل ناتمام ماند/ اعتبارات به مقصد نرسید!


وقوع سیل و بارش های متوالی در پلدختر طی سال گذشته منجر به تخریب راه های شهری و روستایی شد که همچنان خسارات این حوزه به طور کامل جبران نشده و اعتبارات کفاف بازسازی جاده ها را نمی دهد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سیل ویرانگر فروردین 98 عمده ترین آسیب خود را به حوزه راه های اصلی و روستایی لرستان به ویژه شهرستان پلدختر وارد کرد و منجر به تخریب محورهای پلدختر شد.

بسیاری از پل ها و راه های ارتباطی روستاها در جریان این سیل ویران شد و جاده ترانزیتی خرم آباد- پلدختر نیز در چندین نقطه تخریب شد.

پس از آن با تلاش دستگاه های ذی ربط از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، ارتش و سپاه و با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات نهادهای مختلف از جمله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، راه های اصلی و روستایی پلدختر بازگشایی شدند و چندین دهنه پل بزرگ و کوچک نیز برای برقراری ارتباط روستاها با شهر ساخته و نصب شد.

با ورود قرارگاه خاتم الانبیا پروژه احداث جاده خرم آباد- پلدختر نیز در دستور کار قرار گرفت که البته اجرایی شدن آن زمان بر است.

اما هنوز دستگاه ها مشغول جبران خسارات سیل بهار 98 بودند که در اسفندماه نیز پلدختر و برخی دیگر از شهرهای لرستان متحمل خسارات سیل دیگری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هایی که در سیل ناتمام ماند/ اعتبارات به مقصد نرسید!

جاده هایی که در سیل ناتمام ماند/ اعتبارات به مقصد نرسید!