مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-26اقتصادي

از معلمی تا کارآفرینی/ اشتغالزایی برای 500 نفر در طول یک سال


شاید باور نکنید ولی درآمد ناشی از گل و گیاه از درآمد نفت هم بیشتر است، با رونق این بخش همه متکی به کار می شوند و رونق در اشتغالزایی شوق و ذوق تهیه و توزیع در وجودشان ایجاد می شود.

- خبرگزاری فارس سرویس اقتصادی نوشتن درباره تولید گل و گیاهان زینتی در استان مازندران در این روزهای گرم، گرانی های سرسام آور، وضعیت نابسامان بازار و دیگر موضوعات ناخوشایندی که این روزها شاهد آن هستیم ممکن است برای مخاطبان این گزارش کمی غیرمنتظره به نظر بیاید.

 اما هیچ کدام از اینها دلیل نمی شود که چشم بر دلبری های گل ها و گیاهان این سرزمین شمالی ببندیم و روح بخش بودن همنشینی با این مخلوق دلفریب را نادیده بگیریم.

استان مازندران با توجه به دارا بودن شرایط مناسب آب و هوایی، نیروی کار متخصص بالقوه و خاک حاصل خیزی که دارد یکی از استان های مستعد برای توسعه صنعت کشاورزی به شمار می رود.

تنوع فراوان تولیدات گل و گیاهان آپارتمانی که با بالاترین کیفیت در مازندران تولید می شود سبب شده تا این استان همواره در رتبه های برتر قرار گیرد.

در حال حاضر این استان صاحب اولین رتبه در تولید گل های آپارتمانی، درخت و درختچه در میان استان های کشور محسوب می شود و در تولید گل های شاخه بریده رتبه چهارم را در کشور به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معلمی تا کارآفرینی/ اشتغالزایی برای 500 نفر در طول یک سال

از معلمی تا کارآفرینی/ اشتغالزایی برای 500 نفر در طول یک سال