مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-25سياسي

موافقت با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18


رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران گفت: اعضای کمیسیون ماده 5 در آخرین جلسه خود با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18 موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18 موافقت شد.

علی اشراقی درباره این جلسه گفت: طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18 مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به توضیحات مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و مشاور تهیه کننده طرح و ضرورت احداث پروژه مذکور به منظور تأمین مسکن جایگزین بافت فرسوده، با این طــــــرح موافقت شد.

رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج افزود: همچنین در این جلسه موضوع احداث یک بازار چندمنظوره خدماتی در منطقه 19 در زمینــی به مساحت ده هکتار که در گذشته کوره پز خانه بوده مطرح و با احداث یک مجموعه 9 طبقه تجاری- اداری شامل یک مرکز مدرن و پیشرفته سورت، بسته بندی و نگهداری در سردخانه با سطوح خدمات هفت گانه در مساحت 77 هزار مترمربع و 17هزار واحد پارکینگ با ملاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18

موافقت با طرح موضعی اراضی 4 هکتاری محله شهید رجایی واقع در منطقه 18