مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 09:252020-05-25اجتماعي

ارائه برنامه «شاد» آموزش و پرورش باعث کمبود گوشی در کشور شد


رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباط گفت: با ارائه برنامه «شاد» از سوی وزارت آموزش و پرورش،مصرف گوشی در کشور به شدت بالا رفت و این امر باعث کمبود گوشی تلفن همراه در کشور شد.

- رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباط گفت: با ارائه برنامه شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش،مصرف گوشی در کشور به شدت بالا رفت و این امر باعث کمبود گوشی تلفن همراه در کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مهدی محبی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا از بهمن ماه سال گذشته در کشورهای همسایه و کشور خودمان و تعطیلی کسب و کارها و همچنین برنامه های آموزشی که وزارت آموزش و پرورش برای ادامه روند آموزش با نام شاد در کشور ارائه کرد مصرف گوشی در کشور به شدت بالا رفت و باعث کمبود گوشی تلفن همراه در کشور شد.

وی گفت: نیاز کشور ماهیانه یک و نیم میلیون گوشی بود که در ماه های فروردین و اردیبهشت امسال فقط 700 هزار گوشی وارد کشور شده که خودش یک و نیم میلیون کسری دارد.

رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی افزود: بانک مرکزی باید برای جبران این کمبود وارد این بازار شود و از این صنف حمایت و ارز مورد نیاز واردات گوشی را تأمین کند تا واردکنندگان بتوانند گوشی به اندازه کافی وارد بازار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه «شاد» آموزش و پرورش باعث کمبود گوشی در کشور شد

ارائه برنامه «شاد» آموزش و پرورش باعث کمبود گوشی در کشور شد