مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-25سياسي

انتخاب رییس مجلس با رای بالا زمینه ساز مجلسی قوی و کارآمد است


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رییس مجلس با بیشترین تعداد آرا حائز اهمیت بوده و لازم است انقلابیون با یکدلی و وحدت در قالب دموکراسی، - حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: انتخاب رییس مجلس با بیشترین تعداد آرا حائز اهمیت بوده و لازم است انقلابیون با یکدلی و وحدت در قالب دموکراسی، دست به انتخاب رییس مجلسی بزنند که در سایه وحدت بتواند زمینه ساز مجلسی کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه لازم است رییس مجلس با نمایندگان تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشد، اظهار کرد: تعامل بیشتر رییس مجلس با نمایندگان مجلس زمینه توسعه عمران و آبادانی کشور می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: لازم است رییس مجلس با ارتباط گیری موثر با نمایندگان، قطار توسعه کشور را به حرکت درآورد و نظارت کافی بر وضع قوانین داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به توان مدیریتی رییس مجلس گفت: رییس مجلس باید قدرت اداره مجلس  و نظارت بر نمایندگان را داشته باشد و با سعه صدر و صبوری بتواند مجلس را در راستای رفع مشکلات مردم هدایت کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: لازم است رییس مجلس فرصتی فراهم آورد تا نمایندگان اجازه نقد و سخنرانی سازنده با حفظ مبانی نظام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رییس مجلس با رای بالا زمینه ساز مجلسی قوی و کارآمد است

انتخاب رییس مجلس با رای بالا زمینه ساز مجلسی قوی و کارآمد است