مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-25دانش

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ - متقاضیان پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری دانشگاه تهران تا 13 خرداد ماه 99 می توانند برای ثبت نام به سامانه جامع آموزشی این دانشگاه مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آیین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی 1400-1399 در کلیه رشته های دارای پذیرش مقطع دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز؛ به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می پذیرد.

ثبت نام در دوره بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه تهران از چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 99 آغاز شده است و تا 13 خرداد ماه 99 ادامه دارد.

داوطلبان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد