مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:052020-05-25بين الملل

خروج صدها مزدور روس از شهر بنی ولید و حمله پهپادهای امارات به منطقه غریان لیبی


نیروهای دولت وفاق ملی لیبی و مسؤولان شهر بنی ولید واقع در غرب این کشور اعلام کردند، نیروهای شرکت روسی واگنر و افراد مسلح سوریه عصر روز یکشنبه، - خروج صدها مزدور روس از شهر "بنی ولید" و حمله پهپادهای امارات به منطقه "غریان" لیبی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی و مسؤولان شهر بنی ولید واقع در غرب این کشور اعلام کردند، نیروهای شرکت روسی "واگنر" و افراد مسلح سوریه عصر روز یکشنبه، پس از خروج از محورهای درگیری در جنوب طرابلس، پایتخت لیبی فرودگاه این شهر را ترک کردند.

همزمان پهپادهای اماراتی پس از بمباران مناطقی در پایتخت توسط نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی، مناطقی در شهر غریان جنوب غربی پایتخت را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالم نویر، شهردار بنی ولید در اظهارات اختصاصی به شبکه الجزیره گفت: افراد مسلح روسی و سوری روز شنبه با در اختیار داشتن سلاح و سه سامانه پدافند هوایی و خودرو وارد فرودگاه غیرنظامی بنی ولید (180 کیلومتری جنوب شرقی طرابلس) شدند.

این مقام محلی افزود: برخی از این نیروها با سه پرواز و برخی دیگر از طریق جاده منتهی به پایگاه هوایی الجفره در مرکز لیبی که از استحکامات نیروهای حفتر است، فرودگاه را ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج صدها مزدور روس از شهر بنی ولید و حمله پهپادهای امارات به منطقه غریان لیبی

خروج صدها مزدور روس از شهر بنی ولید و حمله پهپادهای امارات به منطقه غریان لیبی