مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:252020-05-25سياسي

پروتکل بازدید از موزه ملی اعلام شد


موزه ملی ایران با انتشار پروتکلی، فعالیت این موزه را آغاز کرده در این پروتکل تعداد بازدیدکنندگان گروهی کمتر از 6 نفر خواهد بود و زمان بازدید نیز نوبت بندی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، موزه ملی ایران که از 29 اسفند 1398 به علت همه گیری ویروس کرونا تعطیل شده بود از تاریخ 4 خرداد 1399 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

با توجه به بحران بیماری کرونا محدودیت های در بازدید اعمال شده و به منظور حفاظت پیشگیرانه در سلامت کارکنان، بازدیدکنندگان و همچنین صیانت آثار موزه ای دستورالعمل ویژه بازدید در موزه ملی ایران تدوین و اجرایی می شود و ضروری است کلیه بازدیدکنندگان پیش از مراجعه به موزه ملی ایران این پروتکل را دقیق مطالعه کرده و موارد آن را رعایت کنند.

در این بار، جبرییل نوکنده رییس موزه ملی ایران با اعلام خبر بازگشایی این موزه گفت: بازگشایی کامل همه بخش های موزه شاید در بحران کرونا امکان پذیر نباشد، اما در تلاش هستیم تا به صورت تدریجی و پلکانی سالن های نمایشی موزه را باز کنیم.

در مرحله اول از تاریخ 4 تا 9 خرداد صرفاً نمایشگاه کشفیات باستان شناسی سال 1398 گشایش یافته و از تاریخ 10 خرداد موزه ایران باستان از دوره آغاز عیلامی تا پایان دوران ساسانی یعنی طبقه همکف آن قابل بازدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل بازدید از موزه ملی اعلام شد

پروتکل بازدید از موزه ملی اعلام شد