مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:452020-05-25اقتصادي

95 درصد از بازار ما را بازی های رایانه ای خارجی تأمین می کنند


مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: در حوزه بازی های رایانه ای، هنوز به تأمین 5 درصد از نیاز خودمان هم نرسیده ایم و 95 درصد از نیاز ما را بازی های خارجی تأمین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، سیدمرتضی موسویان مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در برنامه گفت وگوی اجتماعی با موضوع بازی های رایانه ای سرگرمی یا سرنگونی ، درباره تأثیر بازی های رایانه ای روی مغز گفت: از موارد ثبت شده بازی های رایانه ای تأثیر مستقیم آن روی اعصاب کودکان است که این موضوع در پژوهش های مختلف به ثبت رسیده و امکان گفت وگو درباره آن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در هر زمینه ای اگر رژیم مصرف نداشته باشیم، با مشکلاتی رو به رو خواهیم بود، افزود: در عادات روزمره کسی که دچار وسواس است، هم به خودش و هم به دیگران لطمه می زند.

مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران، با بیان اینکه بازی در عین حال موجب برانگیختن خلاقیت افراد می شود، عنوان کرد: بازی از سرگرمی فراتر رفته و امروز سرگرمی به اضافه آموزش را داریم.

ما در یک جامعه شبکه ای زندگی می کنیم و برای هر کاری مجبوریم وارد یک شبکه شویم تا نیازمان را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: بعضی گرافیک ها و نوشتارها می توانند جای خود را به بازی ها بدهند و اگر جایی بخواهد فروش داشته باشد، باید با یک بازی کار خود را شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از بازار ما را بازی های رایانه ای خارجی تأمین می کنند

95 درصد از بازار ما را بازی های رایانه ای خارجی تأمین می کنند