مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 16:452020-05-24پزشكي

مردم دیدو بازدیدهایی که بازده اقتصادی ندارند را به حداقل برسانند


قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خوزستان هنوز به لحاظ میزان شیوع کمی بالاتر از متوسط کشوری است، گفت: مردم تماس های اجتماعی مانند دید و بازدیدهای فامیلی و یا آیین های مختلف که بازده اقتصادی ندارند را به حداقل برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ایرج حریرچی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه مردم خوزستان باید همکاری بیشتری کنند تا میزان موارد مرگ و میر را به حداقل برسانیم، اظهار کرد: میزان بستری و مرگ و میر در کشور حدود 70 تا 80  درصد نسبت به زمان  اوج بیماری کاهش پیدا کرده اما در برخی استان ها با روند صعودی روبرو هستیم که بالاترین صعود مربوط به خوزستان است.

وی افزود: البته  خوزستان هنوز به لحاظ میزان شیوع کمی بالاتر از متوسط کشوری است اما  با توجه به روند چند روز اخیر و با توجه به مراسم عید فطر پیش بینی  می شود  تا چند روز آینده روند صعودی درآمار مبتلایان استان خوزستان را مشاهده کنیم.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد:  با هدایت استاندار خوزستان یک دوره 5 روزه و یک دوره 3 روزه فاصله گذاری اجتماعی با شدت بیشتری در استان انجام شد، مردم خوزستان تعطیلی های اسفند و فروردین را پشت سر گذاشتند و اخیراً  در حال گذراندن تعطیلی هایی هستند  که از نظر اقتصادی و اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیدو بازدیدهایی که بازده اقتصادی ندارند را به حداقل برسانند

مردم دیدو بازدیدهایی که بازده اقتصادی ندارند را به حداقل برسانند