مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 12:252020-05-24سياسي

تفسیر قرآن رهبر معظم انقلاب/ پیروزی حق به شرط ایستادگی+فیلم


رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدار ها با اشاره به آیه 17 سوره رعد با اشاره به لزوم ایستادگی جبهه حق فرمودند: حقیقت پیروز می شود اما شرطش این است که سرباز و رهرو حقیقت خود را در مقابل مشکلات نبازد.

-   حقیقت رو به رشد و بالندگی است و ممکن است در راه خود دچار سختی هایی شود اما در نهایت پیروز است.

أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَسالَتْ أَوْدِیَهٌ بِقَدَرِها فَاحْتَمَلَ السَّیْلُ زَبَداً رابِیاً وَ مِمَّا یُوقِدُونَ عَلَیْهِ فِی النَّارِ ابْتِغاءَ حِلْیَهٍ أَوْ مَتاعٍ زَبَدٌ مِثْلُهُ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ.

خدا از آسمان آبی نازل کرد که در هر درّه و رودی به اندازه گنجایش و وسعتش [سیلابی] جاری شد، سپس سیلاب، کفی پُف کرده را به روی خود حمل کرد و نیز از فلزاتی که برای به دست آوردن زینت و زیور یا کالا و متاع، آتش بر آن می افروزند، کفی پُف کرده مانند سیلاب بر می آید، این گونه خدا حق و باطل را [به امور محسوس] مَثَل می زند.

اما آن کفِ [روی سیل و روی فلز گداخته در حالی که کناری رفته] به حالتی متلاشی شده از میان می رود و اما آنچه [چون آب و فلز خالص] به مردم سود می رساند، در زمین می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر قرآن رهبر معظم انقلاب/ پیروزی حق به شرط ایستادگی+فیلم

تفسیر قرآن رهبر معظم انقلاب/ پیروزی حق به شرط ایستادگی+فیلم