مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-24سياسي

رییس مجلس آینده باید بر مسائل ملی و بین المللی اشراف داشته باشد


با توجه به اینکه رییس مجلس علاوه بر جایگاه ملی دارای یک شخصیت بین المللی نیز هست، لذا باید اشراف کامل به مسائل بین المللی داشته باشد.

- علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رییس مجلس علاوه بر اینکه دارای یک موقعیت و جایگاه ملی است و به عنوان استیکر مجلس شورای اسلامی شناخته می شود، در بعد بین المللی نیز دارای جایگاه و موقعیت خاص است.

  وی افزود: رییس مجلس کشور در عرصه بین الملل از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به همین سبب باید به مسائل داخلی و بین المللی اشراف کامل داشته باشد.

  عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: رییس مجلس آینده باید از این قابلیت برخوردار باشد که بتواند در شرایط خاص، مجلس را به خوبی راهبری کند و با تصمیمات درست، به بهبود وضعیت کشور کمک کند.

  ساری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که امروز کشور در آن قرار گرفته، تصمیمات و نظارت دقیق و صحیح مجلس آینده می تواند به بهبود شرایط کمک شایانی کند.

وی افزود: شاید تصمیمات متخذه جنبه های منفی نیز داشته باشد، اما هر تصمیمی که جنبه های مثبت آن به جنبه های منفی آن غلبه داشته باشد، برای کشور مطلوب و بالعکس هر تصمیمی که جنبه های منفی آن غالب باشد، ضرر و زیان هایی را برای کشور به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس آینده باید بر مسائل ملی و بین المللی اشراف داشته باشد

رییس مجلس آینده باید بر مسائل ملی و بین المللی اشراف داشته باشد