مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-23حوادث

برخورد با فروشندگان لباس و تجهیزات پلیس


اگر در سنوات گذشته عدم فروش لباس و تجهیزات پلیس به صورت مکتوب اعلام شده، اما اصناف عمل نمی‎کنند و توجه ندارند، اتحادیه باید به صورت جدی حضور پیدا کند، - ایسنا/خراسان رضوی دادستان مشهد گفت: اگر در سنوات گذشته عدم فروش لباس و تجهیزات پلیس به صورت مکتوب اعلام شده، اما اصناف عمل نمی‎کنند و توجه ندارند، اتحادیه باید به صورت جدی حضور پیدا کند، دادسرا و نیروی انتظامی و اماکن آنها را رصد کنند و حتما با فروشندگانی که رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

محمدحسین درودی امروز، 3 خرداد ماه، در مصاحبه خبری در خصوص پرونده های اخیر و کشفیات پلیس آگاهی خراسان رضوی که در محل پلیس آگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: سه فقره پرونده ای که امروز مطرح شد، در دو ماه اخیر اتفاق افتاده است.

پرونده قتل در شعبه 208 بازپرسی در حال رسیدگی بوده، با سرعت و دقت پیگیری شده و کار ادامه خواهد یافت تا وضعیت آن هرچه زودتر مشخص شود، در نهایت پرونده با کیفرخواست از دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دو فقره سرقت مسلحانه طلا در دادسرای ناحیه 9 رسیدگی می شود.

این پرونده ها به جهت حساسیت موضوع و مجموعه جرایمی که اتفاق افتاده، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، نتیجه آن در شعب ویژه به صورت دقیق، کامل و جامع روشن شده و در دادگاه انقلاب مشهد بعد از صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فروشندگان لباس و تجهیزات پلیس

برخورد با فروشندگان لباس و تجهیزات پلیس