مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-23سياسي

رییس پلیس آگاهی ناجا؛ رشادت شهدا رمز پایداری و امنیت کشور است+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ساعتی آیین تشییع پیکر پاک و مطهر ستوانیکم شهید آرمان ارباب و استوار دوم شهید مسعود شهرکی با حضور جمعی از سران کشوری و لشکری در شهر زاهدان برگزار شد.

رییس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه این مراسم در مصاحبه با جمعی از خبرنگاران گفت: شهدا نیروی انتظامی شهدا مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و پروش یافته مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند.

سردار محسن حسن خانی افزود: هدف والای شهدای عزیزمان در اقصی نقاط کشور برقراری و تامین امنیت و آرامش مردم و حفاظت از کیان اسلامی است و شهدای پلیس آگاهی شهرستان سرباز نیز در این راه تا آخرین قطره خونشان شجاعانه در مقابله اشرار و معاندان نظام مبارزه کردند.

رییس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: این شهدای گرانقدر برای تامین امنیت از همه تعلقات دنیایی خود گذشتند تا به هدف آرمانی شان که شهادت در راه خداست برسند و وظیفه ما در قبال این جانفشانی شهدا عزیز این است که راه و آرمان شهدا را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه و ارزش های آنها باشیم.

وی در خاتمه شهادت این عزیزان را به خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض کرد و از خداوند متعال برای این دو شهید گرانقدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی ناجا؛ رشادت شهدا رمز پایداری و امنیت کشور است+تصاویر

رییس پلیس آگاهی ناجا؛ رشادت شهدا رمز پایداری و امنیت کشور است+تصاویر