مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-23اقتصادي

نقش بهره وری در رشد اقتصادی کشورهای آسیایی 4 برابر ایران است


بین سالهای 1389 تا 1396، تعداد24 کشور آسیایی 35 درصد از رشد اقتصادی 5.

5 درصدی خود را از رشد بهره وری بدست آورده اند که این نسبت تقریبا چهار برابر کشور ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انجمن بهره وری ایران در آستانه روز بهره وری و بهینه سازی مصرف مصادف با یکم خرداد نسبت به صدور بیانیه ای در این زمینه اقدام کرده است.

در این بیانیه ضمن تشریح اهمیت بهره ور ی و وضعیت بهره وری کشور، تاکید شده است که برای رشد بهره وری نیازمند ذهنهای بهره ور هستیم.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است که با توجه به اهمیت بی بدیل بهره وری در رونق اقتصادی، لازم است رییس جمهور، مستقیماً در هدایت و حمایت دستگاه های تابعه دولت در توجه به بهره وری و ارزیابی مستمر عملکرد آنان نظارت نماید، به علاوه در این بیانیه، انجمن بهره وری ایران آمادگی خود را برای همکاری در تشکیل مجمع ملی بهره وری اعلام کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بهره وری از ضروری ترین نیازهای امروز جامعه ماست؛ بهره وری یعنی بهترین استفاده از امکانات، منابع، فرصت و ظرفیت های فردی و اجتماعی.

 بهره وری در کنار سرمایه گذاری یکی از دو عنصر بی بدیل رشد اقتصادی کشور محسوب می شود، بهره وری از فرد و خانواده شروع می شود و در مدرسه و دانشگاه ادامه می یابد و در بنگاه، اداره، سازمان، شرکت و دولت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بهره وری در رشد اقتصادی کشورهای آسیایی 4 برابر ایران است

نقش بهره وری در رشد اقتصادی کشورهای آسیایی 4 برابر ایران است