مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:002020-05-23سياسي

آسمان خراسان جنوبی زیر نظر 6 گروه استهلال


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: شش گروه استهلال از عصر امروز برای رؤیت هلال ماه شوال در خراسان جنوبی مستقر می شوند.

- حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: هر سال مصادف با روز 29 ماه مبارک رمضان، گروه های استهلال ماه شوال در نقاط مختلف کشور برای رؤیت هلال ماه مستقر می شوند.

وی بیان داشت: گروه های استهلال برای احتیاط و حصول اطمینان خاطر از غروب امروز اقدام به استهلال می کنند تا اگر هلال ماه رؤیت شد و این رؤیت در حدی بود که برای رهبر انقلاب قابل اطمینان باشد ، اعلام شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی از استقرار شش گروه استهلال از عصر امروز برای رؤیت هلال ماه شوال در خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: این گروه ها در شهرهای بیرجند، طبس، فردوس، بشرویه، خضری دشت بیاض و سه قلعه مستقر می شوند.

رحیم آبادی با اعلام اینکه هر گروه شامل چهار تا پنج نفر هستند که با در اختیار داشتن تجهیزات کامل همچون تلسکوپ و دوربین ماه شوال را رصد می کنند، عنوان کرد: بیشتر کارشناسان و اهل فن نظرشان این است که غروب امروز هلال ماه شوال قابل رؤیت است و ماه رمضان امسال 29 روزه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان خراسان جنوبی زیر نظر 6 گروه استهلال

آسمان خراسان جنوبی زیر نظر 6 گروه استهلال