مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-23سياسي

نماینده گلپایگان: توصیه می کنیم مردم همچنان در خانه بمانند


رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی و نرفتن به سفرهای غیرضروری از جمله مواردی است که مردم باید در چند هفته آینده همچنان به آن توجه داشته تا ان شاءالله این ویروس به طور کامل مهار شود.

- رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی و نرفتن به سفرهای غیرضروری از جمله مواردی است که مردم باید در چند هفته آینده همچنان به آن توجه داشته تا ان شاءالله این ویروس به طور کامل مهار شود.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم در شرایط کرونا ویروس بیان کرد: بحمدالله ما در شرایطی هستیم که با همراهی مردم و مدیریت مسئولان در آستانه مهار ویروس کرونا قرار داریم.

مردم در این چند ماه از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و خوشبختانه اصول بهداشتی و پروتکل های حوزه سلامت را با جدیت دنبال کردند که در کنترل این ویروس بسیار حائز اهمیت بود.

وی در ادامه اظهار کرد: زحمات کادر درمانی و پزشکان کشور نیز باعث شد تا تعداد بهبود یافتگان ما نسبت به سایر کشورها که درگیر این ویروس هستند به مراتب بالاتر باشد، اما آنچه که حائز اهمیت است اینکه مردم باید همچنان از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده گلپایگان: توصیه می کنیم مردم همچنان در خانه بمانند

نماینده گلپایگان: توصیه می کنیم مردم همچنان در خانه بمانند