مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 22:552020-05-22ورزشي

تیم ملی فوتبال ناشنوایان وارد لیگ باشگاهی می شود


سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان گفت: به منظور افزایش سطح تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصمیم داریم شرایط حضور این تیم در مسابقات لیگ باشگاهی افراد شنوا را فراهم کنیم.

- سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان گفت: به منظور افزایش سطح تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصمیم داریم شرایط حضور این تیم در مسابقات لیگ باشگاهی افراد شنوا را فراهم کنیم.

پژمان معتمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی جلساتی که با روسای انجمن های ورزش ناشنوایان داشتیم تصمیم براین شد تا روسای انجمن هایی که امکان حضور آنها در مسابقات قهرمان کشوری و لیگ باشگاهی افراد شنوا وجود دارد، بعد از بررسی های لازم این موضوع را به ما اعلام کنند تا بتوانیم در جهت افزایش سطح رقابت های افراد ناشنوا شرایط حضور رشته های ورزشی ناشنوایان در مسابقات لیگ باشگاهی افراد شنوا را فراهم کنیم.

وی گفت: در بعضی از رشته ها به دلیل این که قوانین داوری آنها با افراد شنوا متفاوت است امکان حضور رشته های ناشنوایان در مسابقات افراد شنوا وجود ندارد اما در رشته هایی همچون تیراندازی، فوتبال، فوتسال، والیبال، و ورزش های رزمی ما شرایط تیم داری در لیگ افراد شنوا را داریم.

معتمدی تصریح کرد: باید بپذیریم که سطح عملکرد افراد ناشنوا نسبت به افراد شنوا پایین تر است و برای افزایش این سطح ما باید بتوانیم در لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال ناشنوایان وارد لیگ باشگاهی می شود

تیم ملی فوتبال ناشنوایان وارد لیگ باشگاهی می شود