مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 11:452020-05-22سياسي

روز قدس ضربه ای مهلک به رژیم صهیونیستی است


فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس هر سال به منزله ضربه ای مهلک و تاریخی به رژیم صهیونیستی است.

- فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه بزرگداشت روز جهانی قدس هر سال به منزله ضربه ای مهلک و تاریخی به رژیم صهیونیستی است، گفت: امروز فریاد دادخواهی مظلومیت ملت فلسطین با آن همه تاریخ و تمدن چندین ساله که اکنون اسیر متجاوزان اشغال گر صهیونیستی است را می شنویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ یدالله کشاورز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به رسانه ها اعلام کرد: از دیدگاه امام خمینی(س)، قدس قلب فلسطین و مرکز مبارزه جهانی بین حق و باطل و خلاصه کننده فلسطین و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از نامسلمانان که قدس را به بهای ناچیزی فروخته اند و آن را به حساب نمی آورند، شاید حتی چیزی و کلمه ای از تاریخ و تمدن ساکنان آن سرزمین نمی دانند و از طرفی دیگر خودشان را به نادانی زدهاند و نمی دانند چه جایگاهی نزد ملت فلسطین و میلیون ها انسان عرب و مسلمان دارند.

کشاورز اضافه کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس هر سال به منزله ضربه ای مهلک و تاریخی به رژیم صهیونیستی است و اصل مبارزه ما با دشمن صهیونیستی جنگ باورها و آگاهی امت های اسلامی جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس ضربه ای مهلک به رژیم صهیونیستی است

روز قدس ضربه ای مهلک به رژیم صهیونیستی است