مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:152020-05-22اقتصادي

جزییات جلسه کمیته خودرو/عرضه 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو در عید فطر


سرپرست وزارت صنعت در جلسه امروز کمیته خودرو از فروش 25 هزار دستگاه خودرو هم زمان با ایام عید سعید فطر خبر داد و گفت: در این فروش 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو در این فروش عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین مدرس خیابانی با تشریح ضوابط فروش 25 هزار دستگاه خودرو در روز عید سعید فطر گفت: شرایط خاصی در ضوابط فروش و اولویت های تحویل در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را تنها به مصرف کنندگان واقعی فروخت و تقاضای کاذب را حذف کرد.

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی رییس جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ساماندهی بازار خودرو گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای سیاست های دولت، برنامه ریزی های منسجمی را برای ساماندهی بازار خودرو طراحی کرده که محور اصلی آن افزایش تولید به منظور پاسخگویی بهینه به تقاضای موجود در بازار است، اما در کنار آن، با مجموعه سیاست های تعریف شده، نظارت کافی صورت خواهد گرفت تا علاوه بر ساماندهی موضوع ثبت نام فروش و تحویل، زمینه برای عرضه مستقیم محصولات به مصرف کنندگان واقعی و حذف تقاضای کاذب از بازار خودرو نیز فراهم شود.

وی افزود: بر اساس سیاست گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی به عمل آمده با خودروسازان، فروش ویژه 25 هزار دستگاه خودرو شامل 15 هزار دستگاه خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه کمیته خودرو/عرضه 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو در عید فطر

جزییات جلسه کمیته خودرو/عرضه 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو در عید فطر