مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-22سياسي

بختیار: کشورهای مسلمان باید سکوت خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی بشکنند


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر جامعه بزرگ مسلمانان و کشورهای اسلامی منطقه برای استیفای حقوق ملت فلسطین بپاخیزند و دست به دست هم دهند قطعا علیه ظلم پیروز خواهند شد.

- یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر جامعه بزرگ مسلمانان و کشورهای اسلامی منطقه برای استیفای حقوق ملت فلسطین بپاخیزند و دست به دست هم دهند قطعا علیه ظلم پیروز خواهند شد.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس و درباره وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی به منظور کم رنگ کردن مساله فلسطین، بیان کرد: از زمانی که حضرت امام آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، گام های بلندی در جهت آزادی فلسطین و احیای حقوق مردم فلسطین برداشته شده و ان شاءالله با آزادی فلسطین نیز این حرکت به سرانجام خواهد رسید.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: از آنجا که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی وجود نداشت، مقام معظم رهبری در گفت وگویی زنده با تمام مردم مسلمان صحبت کردند که این مایه مباهات است.

این نشان می دهد حتی در این شرایط نیز بحث آزادی قدس و مردم مظلوم فلسطین از یاد نخواهد رفت و قطعا ما از این مسیر عقب نشینی نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار: کشورهای مسلمان باید سکوت خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی بشکنند

بختیار: کشورهای مسلمان باید سکوت خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی بشکنند