مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:312020-05-21دانش

دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای حمایت و هدایت استعداد های درخشان بدون آزمون دانشجویان در مقطع دکتری، - دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون دانشجویان در مقطع دکتری، در 11 رشته اعلام شده برای ترم تحصیلی 1400_1399 دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای حمایت و هدایت استعداد های درخشان بدون آزمون دانشجویان در مقطع دکتری، در 11 رشته اعلام شده برای ترم تحصیلی 1400_1399 دانشجو می پذیرد.

داوطلبان باید مدارک خود را با پست پیشتاز تا تاریخ 31 خردادماه به این دانشگاه ارسال کرده و هزینه 90 هزار تومان را به منظور انجام فرایند ثبت نام به شماره حساب های درج شده در تصویر واریز نمایند.

11 رشته اعلام شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود شامل: تربیت بدنی (مدیریت ورزشی)، علوم زمین (آب های زیر زمینی و پترولوژی)، شیمی (شیمی آلی، معدنی و تجزیه)، ریاضی (آمار، ریاضیات کاربردی و ریاضی محض)، فیزیک (فیزیک و علوم فناوری نانو یا نانوفیزیک)، مهندسی برق (الکترونیک، قدرت و کنترل)، مهندسی عمران (ژئو تکنیک، مهندسی محیط زیست، راه و ترابری، سازه، آب و سازه های هیدرولیکی و مهندسی سواحل بنادر و سازه های دریایی)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی، طراحی کاربردی شاخه تخصصی دینامیک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد

دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد