مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-21حوادث

جریمه یک میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه یک میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، براتعلی صالحی افزود: در پی کسب خبر و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو مبادرت به حمل کالای قاچاق از نوع سیگار خارجی از شهر شیراز و بارگیری کرده و از مسیر بابامیدان به یاسوج تردد می نماید، بر همین اساس مأمورین در قالب دو اکیپ در محور بابامیدان به یاسوج در محدوده روستای کوشک اقدام به بر پایی تور ایست بازرسی کردند.

وی عنوان داشت: خودروی مذکور به محض مشاهده به روییت مأمورین توجهی ننموده و متواری شد که مأمورین به تعقیب وی پرداخته و راننده به اخطار توجهی نکرده و لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

صالحی تصریح کرد: با بازرسی انجام گرفته، تعداد 224200 نخ سیگارت خارجی کشف و برای سیر مراحل قانونی پرونده به شعبه سوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال و پس از اظهارات متهمین و دفاعیات، قاچاق بودن کالای مکشوفه محرز و اتهام انتسابی را مسلم تشخیص دادند.

وی اظهار داشت: شعبه سوم قاچاق کالا وارز تعزیرات متهم ردیف اول را محکوم به ضبط کالا و مصادره خودرو و جریمه یک میلیاردو پنجاه وهفت میلیون ریالی در حق صندوق دولت و نفر دوم را به حکم برائت رأی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در کهگیلویه و بویراحمد

جریمه یک میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در کهگیلویه و بویراحمد