مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-21بين الملل

روز قدس اجرای طرح 4 مرحله ای صهیونیست ها را متوقف کرد


نام گذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس موجب شد تا رژیم غاصب صهیونیستی درمرحله دوم از طرح چهار مرحله ای خود متوقف بماند و حتی در بعضی از مناطق عقب نشینی کند.

- محمود معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با روز بزرگداشت و حمایت از آرمان قدس شریف اظهار کرد: در کتاب تلمود عنوان شده است که رژیم صهیونیستی دارای یک استراتژی است که چهار مرحله دارد و مرحله اول استقرار است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مرحله دوم از نیل تا فرات است که همین امر سبب شد تا جولان سوریه، اردن و جنوب لبان را تحت اشغال خود در آوردند و مرحله سوم و چهارم به ترتیب اشغال منطقه و خاورمیانه و درنهایت کل جهان است.

وی با بیان این که در سال 1357 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس روح تازه ای در مردم منطقه دمیده شد، تأکید کرد: این اتفاق باعث به وجود آمدن گروه های مقاومت مانند حماس و حزب الله لبنان شد و موجب شد تا رژیم غاصب صهیونیستی درمرحله دوم متوقف بماند و حتی در بعضی از مناطق عقب نشینی کند، این از ثمرات انقلاب اسلامی و برگزاری روز قدس است.

معلمی در ادامه تأکید کرد: روز قدس انسجامی در بین مسلمانان جهان ایجاد کرده و آگاهی مسلمانان از اهداف و نیت های رژیم صهیونیستی چندین برابر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس اجرای طرح 4 مرحله ای صهیونیست ها را متوقف کرد

روز قدس اجرای طرح 4 مرحله ای صهیونیست ها را متوقف کرد