مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:552020-05-20اقتصادي

10 نکته طلایی انتخاب بهترین دوربین خودرو


دوربین خودرو چیست ؟ بهترین دوربین خودرو چه مشخصاتی دارد؟ چگونه می توان با قیمت مناسب از نمایندگی رسمی خریداری کرد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام شرکت یکتانگر ارتباطات، مرجع تخصصی دوربین خودرو در کشور، امروزه با توجه به شرایط اجتماعی پساکرونا و نیاز به ارتباطات غیرحضوری و قیمت های بالای اتومبیل، نیاز به دوربین خودروdash cam (جعبه سیاه خودرو) افزایش یافته و مردم باید در شناخت و انتخاب صحیح آن اطلاعات و دقت کافی را داشته باشند.

دوربین خودرو، دوربین هایی هستند که در یک یا چند جای خودرو نصب می شوند برای ضبط صدا و فیلم از اطراف خودرو و داخل کابین اتومبیل.

امروزه توانمندی های دیگری هم به دوربین خودرو اضافه شده است از جمله : امکان مشاهده تصاویر دوربین به صورت آنلاین (Video live) و ارتباط صوتی دوطرفه ارتباط با فضای ابری (Over the Cloud) امکان ارتباط با وای فای (Wifi) جهت مشاهده تصویر زنده و انجام تنظیمات دوربین ردیابی آنلاین خودرو (GPS Tracking) استفاده از بستر شبکه ای اینترنت 3G / 4G ضبط نقشه تردد، ضبط ساعت، تاریخ و سرعت خودرو ارتباط با باطری های هوشمند سیستم هوشمند دستیار راننده (ADAS) تشخیص و ضبط حرکات و ضربات وارده در حین رانندگی و یا پارک خودرو با توجه به اینکه طراحی و ساخت دوربین خودرو جزو فن آوری های برتر محسوب می شود، تشخیص بهترین دوربین خودرو و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته طلایی انتخاب بهترین دوربین خودرو

10 نکته طلایی انتخاب بهترین دوربین خودرو