مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-20سياسي

روند انتخاب مدیر محله شفاف تر شده است


رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله ضمن ارائه گزارشی از استقرار رویه قانونی و ایجاد سازوکاری منظم، برای انتخاب مدیران محلات گفت: در سازوکار فعلی، - فرایند انتخاب مدیر محله شفاف تر شده است.

مهدی شیرزاد رییس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران در مورد فرایند انتخاب مدیران محلات به خبرنگار مهر گفت: پیش از این، انتخاب مدیران محله با بررسی مختصر رزومه گزینه های معرفی شده از سوی معاون اجتماعی منطقه در ستاد مدیریت محله و در نهایت با معرفی دو گزینه به هیئت امنا، انتخاب مدیر انجام می شد.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری، با نقد و بررسی فرایند گذشته تلاش شد رویه ضابطه مند شود تا از انتخاب های سلیقه ای و اعمال نفوذ در فرایند انتخاب مدیر محله جلوگیری شود.

رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله در مورد شفافیت فرایند انتخاب مدیر محله گفت: با اعلام یک فراخوان عمومی در سطح مناطق، این امکان برای تمام افرادی که در خود توانمندی مدیریت محله را می دیدند به وجود آمد تا فرصتی برابر برای ارزیابی و کسب این سمت داشته باشند.

وی افزود: در گام اول، از افرادی که شرایط لازم مانند، سن 22 تا 65 سال، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، ساکن منطقه و… را داشتند دعوت شد تا در سامانه مرتبط با این فراخوان ثبت نام و خود را داوطلب مدیریت محله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند انتخاب مدیر محله شفاف تر شده است

روند انتخاب مدیر محله شفاف تر شده است