مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:372020-05-20اقتصادي

اختصاص 840 میلیارد ریال برای احداث واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در آزادشهر و رامیان


رییس بنیاد مسکن شهرستان های رامیان و آزادشهر گفت: بالغ بر 840 میلیارد ریال در سال گذشته برای احداث واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در این دو شهرستان در قالب تسهیلات قرض الحسنه، - مرتضی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آزادشهر اظهار کرد: در سال گذشته 765 واحد مسکونی روستایی در قالب پروژه های حوادثی و 435 واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه مقاوم سازی روستایی و در مجموع یک هزار و 200 واحد مسکونی روستایی در حوزه شهرستان آزادشهر و رامیان احداث شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای احداث این واحدهای مسکونی مقاوم روستایی بالغ بر 840 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه و سیمان رایگان هزینه شده است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان ادامه داد: از سال گذشته با توجه به وقوع سیل و رانش زمین در اواخر سال 1397 و اوائل سال 1398 مهمترین فعالیت بنیاد مسکن بازسازی و احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل و رانش زمین در حوزه روستایی بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش های انجام شده با توجه به کوهستانی بودن این روستاها و شرایط جوی نامساعد و شیوع ویروس کرونا در اواخر سال تاکنون ساخت واحدهای مسکونی احداثی خسارت دیده 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 20 درصد باقیمانده تا پایان خرداد ماه امسال انجام می شود و پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 840 میلیارد ریال برای احداث واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در آزادشهر و رامیان

اختصاص 840 میلیارد ریال برای احداث واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در آزادشهر و رامیان