مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-19اقتصادي

تا پایان تابستان 3 میدان میوه و تره بار در کرمانشاه راه اندازی می کنیم


معاون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی سه میدان میوه و تره بار در کرمانشاه تا پایان تابستان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی سه میدان میوه و تره بار در کرمانشاه تا پایان تابستان خبر داد.

امید حوریان در جلسه بهبود فضای کسب و کار استان کرمانشاه، با اشاره به تاکیدی که برای راه اندازی هشت میدان میوه و تره بار در شهر کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: بنا داریم سه میدان را در محله های پردیس، تعاون و امیرآباد تا پایان تابستان راه اندازی کنیم.

وی افزود: برای احداث پنج میدان میوه و تره‎بار دیگر نیز برنامه داریم که از این تعداد سه مورد آنها را در مسکن مهرها راه اندازی خواهیم کرد.

معاون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه دو میدان میوه و تره بار دیگر در نواحی جنوب و غرب شهر کرمانشاه نیاز است، افزود: در شمال شهر مشکلی از این نظر نداریم و میدان میوه و تره بار شهرک مسکن فعال است.

حوریان راه اندازی این میادین میوه و تره بار را منوط به همکاری اداره کل راه و شهرسازی برای تامین زمین و تغییر کاربری آن دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان تابستان 3 میدان میوه و تره بار در کرمانشاه راه اندازی می کنیم

تا پایان تابستان 3 میدان میوه و تره بار در کرمانشاه راه اندازی می کنیم