مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 16:052020-05-19سياسي

سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری آذری ها در آستارا


فرماندار شهرستان آستارا از سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری آذری ها برای اجرای چهار پروژه بین المللی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم زاد عصر امروز در جلسه مشترک ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ستاد اربعین حسینی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شهرستان آستارا سال گذشته در استقبال و پذیرایی از زوار خارجی عتبات عالیات جزء سه شهرستان برتر کشور بود.

  نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در آستانه آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان قرار داریم، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال به هیچ عنوان برگزار نمی شود و در این مورد ما تابع دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

  وی شخصیت بنیان گذار کبیر انقلاب را بی نظیر توصیف کرد و افزود: کاری که حضرت امام خمینی(ره) با هم راهی مردم انجام داد، نه تنها به جهان اسلام تعلق نداشت، بلکه یک نهضت جهانی بود که امروز به الگوی آزادی خواهان جهان با هر دین و مذهب و تفکری تبدیل شده است.

  رستم زاد ضمن تأکید بر سیاه پوش شهر توسط شهرداری ها به مناسبت سال روز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب خاطرنشان کرد: درصورت امکان مراسم ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مساجدی که از فضای باز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری آذری ها در آستارا

سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری آذری ها در آستارا