مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-19حوادث

کشف محموله 196 کیلویی مواد افیونی در عملیات اطلاعاتی پلیس یزد


فرمانده انتظامی یزد از شناسایی و ضبط 103 کیلو تریاک و 93 کیلو حشیش طی عملیات اطلاعاتی پلیس در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی یزد از شناسایی و ضبط 103 کیلو تریاک و 93 کیلو حشیش طی عملیات اطلاعاتی پلیس در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که مبارزه مستمر با سوداگران مرگ اولویت اجرایی پلیس در کشور است، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بافق با انجام کار اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به استان های دیگر را دارند.

وی افزود: بعد از کسب اطلاعات بیشتر ماموران انتظامی استان یزد ضمن تشکیل تیم های عملیاتی و رصد دقیق محورهای ورودی، دو دستگاه خودرو سواری مربوط به سوداگران مرگ را در محور بافق- یزد شناسایی و بعد از عملیات تعقیبی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده از خودروها توقیف شده، 196 کیلو موادافیونی شامل 103 کیلو تریاک و 93 کیلو حشیش کشف و ضبط کردند.

سردار بهدانی فر در پایان با بیان این که این محموله از شرق کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود خاطرنشان کرد: در این خصوص دو تن از قاچاقچیان دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 196 کیلویی مواد افیونی در عملیات اطلاعاتی پلیس یزد

کشف محموله 196 کیلویی مواد افیونی در عملیات اطلاعاتی پلیس یزد