مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-19سياسي

نواقص بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک رفع می شود


مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک عملکرد این مجموعه را در شرایط بحرانی و خاص کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید نواقص، مشکلات و کاستی ها هم مورد توجه قرار بگیرید که با کمک دستگاه های مربوطه بسیاری از موارد رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، دکتر علی اصغر حق پرست مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید محمدرضا محمدی عراقی مدیرعامل جدید شرکت نسیم سلامت خاتم از این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری دارای 12تخت اورژانس است که در تمام ایام متخصص طب اورژانس در مجموعه حضور دارد و با توجه به شرایط خاص قرچک، وجود چنین تخصصی به عنوان یک نکته مثبت در بیمارستان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قرچک فاقد سی تی اسکن است، افزود: تجهیز بیمارستان به کلیه خدمات تصویربرداری پزشکی در اولویت است.

مدیر بیمارستان برکت شهید ستاری ادامه داد: شهرستان قرچک با جمعیت 300هزار نفری فاقد بیمارستان بود که با همکاری دولت و بنیاد برکت شهید ستاری این بیمارستان با ظرفیت 64 تخت بستری افتتاح شد.

حق پرست بیان داشت: بیمارستان برکت شهید ستاری در شرایط بحرانی و خاص کشور عملکرد مثبتی ارائه کرد اما باید نواقص هم مورد توجه قرار بگیرید که با کمک وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلی برنامه در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواقص بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک رفع می شود

نواقص بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک رفع می شود