مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-19فرهنگي

جشنواره هنری و تجسمی ساتین


با هدف تاکید بر نقش سازنده و امیدبخش هنر در زمانه ی نگرانی از شیوع ویروس کرونا، اقدام به برگزاری جشنواره ی هنرهای تجسمی «وضعیت» در پنج رشته ی نقاشی، - با هدف تاکید بر نقش سازنده و امیدبخش هنر در زمانه ی نگرانی از شیوع ویروس کرونا، اقدام به برگزاری جشنواره ی هنرهای تجسمی وضعیت در پنج رشته ی نقاشی، عکاسی، مجمسه سازی و چاپ دستی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ژرفا هنر ساتین کیش، در شرایطی که محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کووید-19، بسیاری از رخدادها، نمایشگاه ها و جشنواره های هنری را به تعطیلی کشانده، این جشنواره قصد دارد تا گامی هرچند کوچک در جهت انگیزه دادن به هنرمندان حوزه تجسمی علی الخصوص هنرمندان جوان بردارد.

از دیگر سو، یکی دیگر از اهداف این جشنواره این است تا نحوه ی مواجهه هنر با این شرایط بحرانی و هم چنین نحوه ی واکنش انسان ها به آن را از دریچه چشم هنرمندان به تصویر بکشد.

در بخشی از فراخوان این جشنواره می خوانیم: در دهه های اخیر چیزی به اندازه ی شیوع ویروس کرونا، کلیت زندگی بشر را در سرتاسر این کره ی خاکی درگیر نکرده است؛ امری تجربه نشده و نازیسته که به نظر می تواند زندگی انسان را دستخوش تغییر و تحولاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هنری و تجسمی ساتین

جشنواره هنری و تجسمی ساتین