مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-05-19اقتصادي

250 میلیارد تومان برای اتمام سدهای در دست اجرای کردستان نیاز است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: برای اتمام و بهره برداری چهار سد در دست اجرای این استان، 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کردستان، عرفان مومن پور اظهار داشت: سد سیازاخ دیواندره 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده با 120 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه سدهای امیرآباد و رمشت کامیاران در مجموع 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: سد رمشت 25 میلیارد تومان و امیرآباد نیز 55 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام نیاز دارد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به اینکه برای اتمام سد چراغ ویس سقز نیز 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: سدهای عباس آباد بانه، گاران مریوان و زیویه کامیاران هم بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در واقع به بهره برداری رسیده اند.

مومن پور به پیشرفت 97 درصدی سد سورال دهگلان و در حال اتمام بودن این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: برای بهره برداری از سد سنگ سیاه دهگلان سه میلیاد و 100 میلیون تومان، سد بانه 12 میلیارد تومان و سد زریوار 930 میلیون تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 میلیارد تومان برای اتمام سدهای در دست اجرای کردستان نیاز است

250 میلیارد تومان برای اتمام سدهای در دست اجرای کردستان نیاز است