مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-05-19اقتصادي

رکوردی جدید برای یک نمایشگاه مجازی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط اقتصادی کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، فن آوری های نوین به کمک تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخ های متوقف صنعت پوشاک را به چرخش در آورد و بالغ بر 700 محصول حوزه عفاف و حجاب را به صورت .

- رکورد بازدید از نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان از مرز 400 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط اقتصادی کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، فن آوری های نوین به کمک تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخ های متوقف صنعت پوشاک را به چرخش در آورد و بالغ بر 700 محصول حوزه عفاف و حجاب را به صورت مجازی به مصرف کننده ها ارائه کنند.

این رویداد در حوزه مد و پوشاک فعالیتی نوآورانه است و توانسته با هم افزایی مجموعه های فعال در این حوزه اقدام به ایجاد بازاریابی اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف کرده است؛ تولید کننده هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند؛ می توانند به عنوان شرکت خلاق محسوب شوند و از تسهیلاتی که به شرکت های خلاق تعلق می گیرد استفاده کنند.

در این نمایشگاه 94 شرکت تولید ملزومات حجاب و عفاف ثبت نام کردند که 80 شرکت داخلی در این رویداد با ارائه محصول به معرفی محصولات و فروش آنها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردی جدید برای یک نمایشگاه مجازی در کشور

رکوردی جدید برای یک نمایشگاه مجازی در کشور