مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-19اجتماعي

مسافران در اقامتگاه های مجاز اسکان کنند/ بازگشایی گنجنامه و غار علیصدر


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در حال حاضر تنها دو جاذبه غار علیصدر و گنجنامه مجوز فعالیت دارند و مسافران نیز از اقامتگاه های مجاز استفاده کنند.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازگشایی غار علیصدر و گنجنامه اظهار کرد: غار علیصدر به همراه تله کابین گنجنامه از سوی ستاد مقابله با کرونا بازگشایی شده اما مابقی جاذبه ها هنوز مجوز فعالیت ندارند.

وی در پاسخ به اینکه فعالیت جاذبه های گردشگری، شروع سفرها را به دنبال دارد تصریح کرد: ما نمی توانیم جلوی کسی را بگیریم و سفر هموطنان را مدیریت کنیم زیرا تصمیم با ستاد مقابله با کروناست و میراث فرهنگی نیز تنها وظیفه نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری داخل استان را دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی همدان گفت: در حال حاضر هیچ تبلیغی برای سفر به همدان نداریم اما تلاش می کنیم اگر کسی هم به استان سفر کرد از اقامتگاه های مجاز استفاده کند.

وی با بیان اینکه اکنون تنها هتل ها، مسافرخانه ها و تاسیسات اقامتی مجوز فعالیت دارند افزود: فعلاً خانه مسافرها مجوز اقامت مسافران را ندارند بنابراین مسافران نیز به این موضوع توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران در اقامتگاه های مجاز اسکان کنند/ بازگشایی گنجنامه و غار علیصدر

مسافران در اقامتگاه های مجاز اسکان کنند/ بازگشایی گنجنامه و غار علیصدر