مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-19پزشكي

عشایران همدان زیر تیغ مرکز بهداشت


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: 11 تیم از مرکز بهداشت شهرستان همدان به 22 سامانه عرفی عشایری که به همدان وارد می شوند، نظارت خواهد داشت.

- ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: 11 تیم از مرکز بهداشت شهرستان همدان به 22 سامانه عرفی عشایری که به همدان وارد می شوند، نظارت خواهد داشت.

محمد خیراندیش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود عشایر به شهر و استان همدان بیان کرد: هر ساله با گرم شدن هوا، همدان میزبان عشایر و مسافران زیادی از استان های جنوبی خواهد بود که این حجم از مسافر، توجه و کار مرکز بهداشت را چند برابر خواهد کرد.

وی ادامه داد: هر ساله با ورود عشایر، مرکز بهداشت خدمات و مراقبت های زیادی برای کنترل و مراقبت های بهداشتی در زمینه بیماری های مشترک بین انسان و دام، دیابت و .

انجام می دهد که امسال با وجود کرونا، حساسیت و مراقبت های این مجموعه بیشتر شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان اضافه کرد: طی روزهای گذشته دو تیم به عشایر مناطق سد اکباتان و روستای پهن آباد اعزام شده و مراقبت ها، آموزش ها و غربالگری های لازم را انجام داده اند.

خیراندیش تأکید کرد: با توجه به سبک و سیاق زندگی عشایری، افراد با این سبک زندگی کمتر از سایرین به بیماری مبتلا می شوند اما با این وجود همه موارد مشکوک نیز بررسی شده و حتی افرادی که سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایران همدان زیر تیغ مرکز بهداشت

عشایران همدان زیر تیغ مرکز بهداشت